Életünk a karib tengernél

2018. július 01. - Sannyiii

Villámtények:

- A Dacia Dokker életidegenül fest a pálmafák alatt

- A Skoda Fabia és a Suzuki Swift valahogy egy fokkal jobban illik a képbe, de még mindig véleményes

- Lettek kiscsibéink, bár azt se tudtuk, hogy van tyúkunk! :)

- Az éjszaka csendje igazából elég hangos

- Aránylag kevesen hallgatnak errefelé Halott pénzt :)

- 2 hete nem dohányzom, de ki számolja!

Kezd száguldani velünk az idő. Lassan eltelt egy hónap az érkezésünk óta, kicsit belesüppedtünk a mindennapokba. A meló már kezd berendeződni. A harmadik hét végén volt egy meeting, hogy mi is a feladatunk, és így a negyedik hét végére már néhány alkalmazáshoz is hozzáférek. A tárgyalóban van egy meetingekhez használt nagy monitor, a francia meccseket ezen nézzük. :)

A 3D tévénket lecseréltük egy laposra, amivel hirdették a kecót. Lehet már USB-n filmet nézni, és megy a Playstation is. Az egyik kanapéról kiderült, hogy el volt törve, már érkezésünkkor, pedig állítólag az előző lakó előtt vették őket. Lejár az AirBNB hónap, sikerült megbeszélni, hogy szerződéssel vegyük ki a továbbiakban, így mindenkinek jobb, és be tudunk jelentkezni, hogy francia lakosok legyünk. Ahogy fedezzük fel a környéket, látjuk, hogy elég sok kutya van, és sajnos sok az önsétáltató, de Tádé egészen jól viselkedik. Vettünk egy elektromos szúnyogirtót, mert ezek a rohadékok nem tudják, hogy a kódex szerint nem kéne szeretniük a légkondit.

Szóval ez a vegyszermentes 6W-os ökobiorettenet elvileg hibátlan is lehetne, de mégis okoz némi fejfájást. Kukac halálosan retteg tőle, ugyanis mérsékelten halk csattanásokkal jelzi működését. Főleg, ha molylepke ragad bele, az csattog rendesen. Igen, még mindig arról a kutyáról beszélünk, akit eddig szilveszter éjfélkor is lehetett sétáltatni...

Szóval elérkezett egy újabb hétvége. A péntek esténk már-már szokásosan Le Gosier éjszakai piacán telik. Sajnos a sütögetős cimborával nem sikerült azóta találkozni... Szombaton némi meccsnézés után elindultunk felfedezni északot. Először meglátogattuk Point de vue plage de la Porte d'Enfer vagyis a pokol kapujának kilátóját. Pokoli büdös volt a sok moszattól, az egyszer biztos...

Utána megtaláltuk L'Anse Bertrand kis eldugott strandját. 5 óra környékén érkeztünk, ekkor zárt be épp minden kajálda. Végre ott voltunk a homokos strandon, a naplementére várva. Végre tiszta víz!!!

Szóval tiszta víz, 30 százalék homok, és... khm... na mindegy.

A homok amúgy csak a partot borította, a víz kavicsos-sziklás talajú volt. Ekkor döntöttük el, hogy a horvát nyaralásunkra vásárolt vízicipők állandó részei lesznek a strand motyónak. Hazafelé még elnéztünk Le Mouleba, épp falunap volt. Igen, ezt pont úgy kell elképzelni, mint Bösztörpuszta-alsón, kivéve a Dupla kávét, itt nincs Dupla kávé! De van Star wars airbrushos dodgem, meg körhinta. Itt fedeztünk fel két új helyi kaját, a bokitet és az agoulout. Mindkettő egy helyi lepényforma szendvics, az egyiket összesütik, mint a paninit, a másik zöldséges-húsos, frissebb fajta.

Másnap elhatároztuk, hogy végre tényleg lebarnulunk, mintha egy trópusi szigeten lennénk majd egy hónapja. Ha már gyűlöltök, legyen rá okotok is! :D A cél ezúttal Sainte-Anne egy kis eldugott partszakasza volt, na pont ennyire foglalkoztak a takarításával is... Méteres moszathalmok. Ez a rész amúgy sem a strandolásról szól, itt a windsurfösök, kiteosok játszanak! Ekkor találtuk ki, hogy megtanulunk majd szörfözni! ÉS itt döbbentünk rá, hogy némi pimpelés után Csacsi milyen menő szörfös autó lenne!

Vert seregként átkullogtunk a turistastrandra, de némi sétatávolságban találtunk még jó parkolóhelyet. Itt már a víz alatt is halkaka volt, úgy rendesen! :D Ebédre megkóstoltuk a bokitet, sajtos sonkás illetve tonhalas kiadásban. Hétfőn megtudtam a kollégáktól, hogy rosszul választottunk, a Fradi-bokit az igazi! (mindent bele!) Délután kivittük még sétálni Kukacot is. Estére azért már látszott rajtunk, hogy megfogott a nap, de még az önintegráló mértékű barnaságot nem sikerült elérni, továbbra is maradunk fehér csokik!

Kérdezzetek, interaktívkodjatok,különben mindig csak az lesz, amit a Csé akar, azt pedig senki sem szeretné! :)

Merci bon voyage!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.